torsdag 6 februari 2014

Hemma

Jag åkte hem från jobbet i dag vid lunch. Helt genomförkyld. Näsan är täppt och termometern visade på feber när jag kom hem. Det gör den fortfarande. Jag har sovit i omgångar och kollat en film och tryckt i mig godis. Har avbokat mötet med PT'n med ikväll. Får skjuta på det till nästa vecka. Får skjuta all träning till nästa vecka. Nu ger jag mig själv en träningsfri vecka. Enjoy! Nu behöver jag ta igen mig. Ingen press, ingen stress mer denna veckan. Jag är hemma imorrn med och koncentrerar mig på att bli frisk. Jag tror jag sätter igång teven igen en stund och kollar på något meningslöst. Pusshej!

2 kommentarer:

Lufsan sa...

Stackars dej!:-( Massa Krya på Kramar!!<3 Hoppas du blir piggelin snart igen!<3 Var rädd om dej och vila dej nu!
PussKramLove!<3

Lufsan sa...

Krya på dej KRAMAR!!<3
PussKramLove!<3