fredag 28 februari 2014

Snabba ryck!

Lite stress på morgonen har väl ingen dött av, eller jo kanske ;) Vi har ju lite rutiner när jag lämnar Milo på dagis att vi tävlar till fönstret för att vinka och kasta slängpussar till varandra. När jag kom till fönstret i dag så ser jag en superledsen Milo. Fröken har gått ut i köket så hon ser inte att han är ledsen. Så jag vänder och springer in till min lille plutt och gosar lite till. Sen gör vi ett nytt försök. Denna gången är fröken med honom, då går det bra. Han har ju trots allt sitt lypsyl med sig :) 

Sen gasar jag iväg mot stationen. Parkerar och tar väskan för att hoppa ur bilen. Tusan, jag lovade att posta ett brev åt herrn i huset, men vart är brevet!? På bordet hemma, det råkade visst hamna där när jag rafsade runt för att försöka hitta vilken tid Theo ska iväg på kalas ikväll... Det roliga är ju att jag sa lägg brevet på väskan inte i för då kommer jag glömma det... Jaja bara att starta bilen och köra hem igen, lite fortare denna gången. Men men nu sitter jag i alla fall på tåget. Barnen är på dagis och i skolan och brevet ligger i postlådan! Och jag är minst sagt vaken :) Trevlig fredag på er! Pusshej 

1 kommentar:

Lufsan sa...

Oj oj oj, ja det kan man kalla snabba ryck!! Bra jobbat!
PussKram!!<3