tisdag 14 oktober 2014

Godmorgon!

Kvällsmottagning igår och det känns som att man knappt han landa med huvudet på kudden innan det var dags att stiga upp igen. Fast konstigt nog så är jag inte så farligt trött.... Ännu. Jobbet gick rättså bra faktiskt, jag hade turen att få ha mina "egna" doktorer igår så det är nästan lite så att jag vet vad de kommer att säga ;) 

I dag måste jag jobba undan lite, det känns som att jag har chansen denna veckan när jag jobbar långa dagar och inte har så mycket andra grejer som tar tid. APT i dag, eftersom det råder ständigt kaos på vårt jobb så är det ju alltid spännande att se vad som händer här näst.

Dagens stora fråga är vad jag ska träna ikväll. Jag missade ju träningen igår då det egentligen var styrka, frågan är om jag ska köra det i dag istället så att jag inte missar något styrkepass, nackdelen är ju då att allt blir förflyttat en dag. Världsproblem!? Japp. Men så är det, jag bryr mig bara om mig själv! Ha! Överlag borde man nog vara bättre på att koncentrera sig på sig själv, man kan inte göra alla nöjda, det spelar ingen roll hur mycket man än försöker. Man kanske ska börja med att må bra själv? 

Oj nu är vi snart framme och jag har inte slappat någonting, måste hinna andas ett par minuter! Pusshej!

Inga kommentarer: