måndag 6 oktober 2014

Ny vecka!

Utvärdering av första "Olga-veckan": Jag är nöjd, det kunde gått bättre men det kunde också gått mycket sämre. Jag genomförde alla träningspass utom ett, tisdagens powerwalk. Jag hade ju kvällsmottagning så det hanns inte. Maten i helgen kunde varit bättre, lite vin och även några kaloribomber blev det. Igår åt jag alldeles för lite, men men övning ger färdighet, man lär sig av sina misstag! Nu är jag ännu mer taggad. 

Promenaden igår var fin, helnöjd med mina 7,7 km efter denna helgen. Hösten är här:



I veckan blir det fullt ös, innebandyträning, fotbollsträning, utvecklingssamtal och grabbkalas med 10 stycken 8-åringar, wish me luck!! ;) Om man bara kunde få lite fler timmar på dygnet!? Tips mottages varmt! Pusshej



1 kommentar:

Lufsan sa...

Fullt ös minst sagt!! Jättefina bilder!! Heja Dej!!<3
Ja, säg till om du vet hur man får mer tid.....
PussKram!!<3