torsdag 20 november 2014

Stressed out

Jag har såå mycket på jobbet nu. Jag hinner inte det jag ska! Möte på möte, utbildningar, APT och en massa extrauppgifter som jag fått i knät. Jag får väl se det från den ljusa sidan, folk kommer till mig för att jag är så duktig ;) 

Vi ska gå in i ett nytt datasystem nu också och som LISA innebär ju det en del extrajobb.... Och möten....

Vi har fått reda på att vi ska få hem akuten också. Vilket betyder att vi måste vara bemannade alla dagar om året. Vilket betyder att vi ska börja jobba helg :-/ Just helgerna (som blir 3-4 om året) överlever jag helt klart. Men att gå in på röda dagar och kanske vara tvungen att jobba julafton och sånt känns inte riktigt bra faktiskt. Vi får helt enkelt se vart detta slutar...! 

Nu ska jag vila lite, det bara snurrar i huvudet. Jag har lite jobbgrejer som jag egentligen vill ha klart i dag så frågan är om jag ska sätta mig en stund till när jag kommer hem?! Jag sover på saken ;) pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Pussar, Kramar och Massa Kärlek!!<3