fredag 14 november 2014

Tro det eller ej!

Men dagen blev bättre! Kände inte för att åka hem efter jobbet, så jag tänkte ta bussen in till stan. Frågade Lotta om hon var sugen på att hänga på och det var hon minsann :) 

Så vi drog från jobbet typ 14.30 och så gjorde jag en ny upptäkt, jag kan åka stadsbussarna på mitt tågkort :) Det var ju inte illa, trodde man behövde köpa till något extra för det. 

Hittade faktiskt lite, ett par tröjor och byxor, lite smink och NYA STRUMPOR!! ;) 

Sen satte vi oss på Waynes coffe och fikade och bara pratade i lugn och ro. Önskar jag bodde närmre stan! Det är så mysigt att gå och sätta sig med en fin vän och en kopp kaffe och bara prata bort tiden. Lite ont i magen efter all fika bara ;) 


Nu tåget hem, nästa gång tar vi ett glas vin bestämde vi. 

Lite tyngd blev det i kassarna i alla fall. Och i dag tänkte jag BARA på mig själv!

Trevlig fredag! Pusshej!

1 kommentar:

Unknown sa...

Bra att du hadlade till dig själv, blir alltid till barnen annars ;)