måndag 3 november 2014

Ullared

Fredag till lördag befann jag mig i Ullared med Lotta och hennes tjejer. Handlade en hel del, dock bara ett plagg till mig, en jacka. Gillar inte deras kläder, lite för tantigt för min smak. Men jag hittade en drös med grejer till barnen och lite "piff" till hemmet. 
Ett träd till mina smycken, det har jag länge tänkt köpa (skulle dock köpt vitt!!). 29:- ;)

Lite klossar :)

Det blev en del ljusstakar och dukar och grejer. 

Är nöjd med helgen, men man undrar vad man köpt för de där tusenlapparna som trillade iväg. Fast jag har faktiskt hittat en del julklappar med, tror det var många år sedan jag köpte julklappar redan i oktober :) ;)

Ny vecka, tror detta blir en bra vecka, känner det liksom. Korta dagar på jobbet, en massa mys med grabbarna, ordning på träningen igen (missade 2 träningsdagar förra veckan). Känner mig minst stressad än vanligt :)

Hela helgen ska jag och mina pojkar vara helt själva. Rättså välbehövligt ibland. Vi har redan börjat planera vad vi ska hitta på :) 

Nu veckoplanering och kaffe innan det vankas jobb. Tog bussen i dag med :) pusshej!

Inga kommentarer: