tisdag 21 juni 2016

Helgen!

Ja det började ju inte på topp direkt i fredags. Vaknade vid 05.15 av att Theo kräktes inne på toaletten. Ingen skolavslutning för min plutt. Helgens resa blev till ett frågetecken. Han kräktes ett par gånger till men var superpigg och åt mellan varven. Vi bestämde oss för att chansa och dra till Göteborg som planerat eftersom ingen annan känt av någonting och Theo var pigg och taggad.
Väl incheckade på hotellet begav vi oss till Liseberg och karusellerna 😃 

Vi hade hur kul som helst och åkte en massa karuseller. Theo fick även med mig upp i Helix.
Två gånger ;) 


Första kvällen köpte vi mat och dukade upp på rummet.

Andra dagen, söndagen, dagen vi väntat på! Konsertdags, Marcus och Martinus. Detta var ju alltså Milos födelsedagspresent. Så vi tänkte att det var värt att köa en stund (eller typ 3 timmar). Vi fick bästa platserna och fick göra high five med Marcus och Martinus när de sprang genom publiken. Vilken lycka för min älskade Millevipp! 

Efteråt hörde vi hur mycket folk det verkligen var, 25 000 pers! Folk nekades inträde i parken! Och där stod vi längst fram! Underbart! Värt varenda minuts väntan! 
Glada grabbar! 

I går spenderade vi dagen i Göteborg stad. Tåget gick inte förrän 18.05 så vi hade några timmar att slå ihjäl. Men det gick bra 😊

Vi har haft en underbar resa och jag tackar högre makter för att vi klarade oss så pass lindrigt från sjukdomar. Tackar även syster yster för en toppenhelg och jag hoppas att hon hade lika roligt som vi ❤️ 

Det är värt så mycket att se denna kille så nöjd! Tror att denna bild summerar helgen ganska bra! 

Nu är jag påväg till jobbet och verkligheten. Känner en enorm tacksamhet över att jag har sådana underbar barn och syster ❤️❤️❤️ 

Detta får bli en tradition, likt förr ❤️

Pusshej!


Inga kommentarer: