måndag 6 juni 2016

Sommarformen!

Jag kan ärligt säga att jag inte haft någon "kroppspanik" inför sommaren i år. Kanske är det åldern ;) Men i dag kände jag att nu haft det varit lite för lugnt senaste veckorna. Har inte sprungit sedan blodomloppet för tre veckor sedan. Har tagit några promenader och styrketränat typ en gång så jag känner att jag behöver röra på mig. Jag har ju faktiskt varit väldigt duktig med löpningen i vår och sprungit mil på mil. Det vore sjukt synd att tappa allt och bara lägga av. Jag känner mig dock rätt tung och vågen visar några extra kilo. Så nu tänker jag att jag verkligen behöver komma igång igen. Skulle ta mig ut på en promenad i dag. Kom utanför dörren typ och då flög löparsuget på mig. Så jag sprang i värmen. Bara 5 km men det är ändå 5 km. Jag är supernöjd. Vi har ju trots allt varit på Mallis en vecka och sedan magsjuka på det och nu i helgen kalas. 

Matlådor har jag gjort med. Testar något nytt; lata kåldolmar.
Ingen aning om hur detta smakar mendet lär jag märka i morgon :)

Dusch och kvällsmat sen Biggest looser finalvecka!!! Pusshej!

Inga kommentarer: