torsdag 31 augusti 2017

När katten är borta...

När lilla fröken sover får man passa på att göra så mycket som möjligt. I dag har jag energi! Har hunnit städa toaletten och toalettskåpet och jag tänkte också hinna äta lite lunch 😂
Röd grapefrukt och knäckebröd med brieost. Nej det blir inte alltid sån här mat. Till frukost i dag blev det en baguette med salami och brieost, så jag tänkte att jag jämnar ut det lite nu 😊

Vi var i huset redan 07.15 i dag för då kom elektrikerna och vi skulle diskutera "smarta hem", typ att man styr allt med appar och grejer, lite halvinvecklat för min hjärna men i alla fall så blev det så sent så vi tog frukost på fiket 😊

I morgon blir det stan och beställa kök och badrumsinredning. Såååå roligt! Nu är snart alla väggar uppe som ska upp. 

Pusshej!

Inga kommentarer: