måndag 21 augusti 2017

Nu är det dags!

Nu måste jag komma igång. Jag har gått ner ETT kilo senaste TVÅ månaderna. Det händer ingenting! Alicia är strax tre månader och jag har fortfarande för många kilon kvar. Om jag åtminstone gått ner lite men det händer INGENTING. Syrran och jag har bestämt att vi ska peppa varandra och göra lite utmaningar ihop. Mitt problem är att jag alltid har Alicia, ett angenämt problem men jag har liksom inte någon tid över att träna eller så... dessutom fick jag rött ljus för styrketräning en månad till. Var ju på efterkontroll i dag. Hon tyckte jag skulle vänta med det en månad till för att vara på den säkra sidan. Men det finns ju annat! Men jag gick igenom besiktningen i alla fall 😉😊

Denna lilla gosan har vaccinerats i dag. Det gör ju så ont i mammahjärtat det där men hon var duktig. Skrek en liten stund sen somnade hon ❤️

Nä nu peppar vi för en höst i hälsans tecken 👍🏻💕

Pusshej!

Inga kommentarer: