onsdag 6 november 2019

Tror att det kan vara dags igen

Tänkte inte riktigt att jag skulle ta upp bloggen igen men nu har jag fastnat på den flera gånger och skrollat gamla bilder 😍 Det är ju galet roligt!

Så vad händer?
Ungarna växer och dagarna flyger förbi. 2,5, 10 och 13 år har de hunnit bli. Alltså jag har en tonåring nu. Tonåring. Det är galet! Man tyckte ju själv att man typ var vuxen när man var tonåring. Lite extra bråkig period just nu mellan bröderna. Men finaste ungarna i världen har jag verkligen fått ❤️❤️❤️

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1QkWXl8xkrZ7aEmpK0YAR0QbAxup5fz0G

Lillfisan är numera blöjfri. Verkligen så duktig! Aldrig kissat i sängen. Inga olyckor på dagis mer än typ första veckan då vi började. 
Ja sto sej mamma! Ja lilla älsklingen du är stor tjej nu ❤️

Jag tänker att det kommer att bli en hel del om kidsen, renovering, jobb och träning. Ja typ livet!

Om några veckor har vi bott i huset i två hela år. Pågående projekt just nu är garage och tvättstuga. Tvättstugan rev vi ut i helgen och igår la de nytt golv. Alltså superfint verkligen 😍 Jag ska ta lite bilder, väggarna kommer att vävas och målas en gång idag. Lördag eller imorgon kväll köper vi hyllor, skjutdörrar och bänkskiva m.m.

Verkligen spretigt inlägg. Ungefär som livet är nu ❤️

Pusshej!

Inga kommentarer: