fredag 5 september 2008

Halloj!

Nu har jag minisemester igen, ledig 4 dagar i rad. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på!? Funderar på att åka in en sväng till stan, mina jobbskor har gett upp på riktigt nu, och skulle behöva ett par nya gympadojor, och stövlar... Skopunkten är ganska lockande, 3 för 2...
Hörde av Marie på jobbet med att hon förnyat sitt gymkort, trodde inte de hade bestämt att vi fick göra det än, eftersom jag pratade med chefen för några månader sen om det, men hon sa att vi skulle avvakta lite... Så nu ska jag banne mej börja träna igen! Så då behöver jag ju lite nya träningskläder med :-) Plus att min tattueringstid börjar närma sig nu, så jag skulle behöva åka in o prata med henne om min tattuering... Tror jag bestämt mej nu iaf!
Idag har vi varit på kyrkis, skoj, mkt folk idag, Anna o Noah va där idag med, kul! Theo är vildast som vanligt, igår beställde jag en tröja (va ju på rabdido-party), den är om klippt o skuren för honom, grön med en hastighetsskylt där hastigheten är 190 och under står det "mitt saktaste", hehe s sööt! Kul o komma iväg lite. Det är skillnad på mammor och mammor vill jag lova! En del är så himla vuxna och pratar bara om sina barn hela tiden, och en del är lite mer humana och kan prata om allt, skoja och bara va sig själva, man kan ju liksom prata om annat NÅN gång! Klart man älskar sina barn, men man behöver ju inte ge upp allt annat!
Nä nu vaknar snart Theo så jag får nog lägga ner detta!
Bye bye!

Inga kommentarer: