måndag 15 september 2008

Ja nu va det måndag igen. Jobbat hela helgen, skönt att ha det avklarat! Fast jag har två kvällar kvar på rad nu, efter lördag-söndagkväll... Kämpigt, men det är för att Malin ville byta så jag är ledig nästa måndag iaf.
Har börjat lite smått med GI idag, fast jag ska erkänna att jag redan fuskat, hehe, bra början, svårt när man är o fikar. De hade ju två nya kakor, så vi va tvungna att prova en, tvungna va vi... Men nu ska jag ge järnet, 4 kilo ska bort! Har gått upp nästan 2kilo nu, så det är dags att ta nya tag, det har blivit en hel hög godis nu i helgen... usch usch! De första dagarna nu kommer bli jobbiga, men sen försvinner ju sötsuget så det är ju värt det. Chefen sa igår att hon skulle börja med det så då blir man ju extra sporrad.
Imorrn är det ju kyrkis igen, men då ska jag hålla mej, ska bara ta en kaffe, kanske ha med lite morötter, eller nötter. Onsdag blir det nog fika på emmagården igen, men då ska jag va duktigare har jag bestämt!
Slog på trean nu på teven, momento, kan ni gissa vad detta är: Regissör: Alfred Hi_c_cock, attans jag har det på tungan... Haha det är ju så dåligt! Nu kom jag på att jag måste ringa min syster och kolla läget där.
Ha det bra, klura lite på momentofrågan ;-)
Kram

Inga kommentarer: