onsdag 24 september 2008

Snickerboa hoppfallera...

... har hört den sången om o om o om igen nu i fyra dagar, så nu är idol ljuv musik för mina öron! (kanske inte alla inslag) Imorrn ska vi ner till Karlskrona, måste in o prata med tattueraren, idag har jag faktiskt hittat en som jag känner rätt starkt för! Får be dem fixa lite på den bara så den blir lite finare :-) För imorgon är det bara en vecka kvar tills jag ska plågas!
Idag är det ju bara 1VECKA kvar till Theosnutten blir 2 år! Har inte köpt nåt riktigt än till honom, får nog ta det också imorgon. Lite svårare nu när han är lite större, man vill ju inte att han ska se vad vi köper till honom! En av oss får väl va ute med honom så får den andre gå och köpa nåt och sen byter vi :-P hehe!
På måndag kommer Emma! Det ska bli otroligt roligt!!! Och senare nästa vecka kommer Dea med! Ska bli så underbart att umgås med mina syskon, träffar de sååå sällan nu!
Nä nu har jag inte så mkt vettigt att skriva så det är lika bra att jag slutar!
Har tyvärr inga nytagna foton så det får bara bli såhär idag!

//Johanna

Inga kommentarer: