onsdag 11 januari 2012

Duktiga vi <3

Godmorgon! Blev lite ändringar i schemat denna veckan, skolstarten skjuts upp ännu en vecka och vi har fått ett par hemuppgifter istället. Jag åker dock ner till Karlskrona idag med o skaffar mig lite mer kunskap om vårdbegäran :) hade bokat in nästa onsdag till det, men jag passar på nu istället eftersom jag har mina gullungar nästa vecka :) Idag efter jobb o så så ska vi gå och spela badminton, det blir spännande, det va år o dar sedan jag spelade det. Vi skaffade ju oss ett nyårslöfte med, inte allt för ovanligt, att sluta röka... Och det går bra, det blev några bloss till vinet i lördags, men annars ingenting! Riktigt duktigt :) :)

God pastasallad lagade vi igår med :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Spännnande med badminton!:-) Heja dej!:-) Duktiga ni är! Hoppas det går att hålla det nyårslöftet! Heja ER!<3 Gott med pastasallad. PussKram!<3