måndag 23 januari 2012

Vinter =)

Hej hej. Idag är vi hemma sjuka här, blir nog tyvärr samma imorrn. Tror att de blir tacksamma på jobbet om jag är hemma så jag inte smittar ner dem. Helgen som varit har varit kanonmysig =) I fredags efter skolan hämtade jag ungarna på dagis sen for vi hem och fick fikabesök iform av Sandra, mycket trevligt! Senare kom resterande grabbar hem och vi lagade lite mat och hade fredagsmys. I lördags hade vi planer på bowlinghallen så vi frågade våra fina vänner familjen Jäghagen/Lennartsson om de ville följa med, och det ville de =) Så vi pulsade bort i den mindre snöstormen som äntligen hittat hit. Och roligt hade vi!
Sötungarna Theo och Alma
Milo har drickapaus (mamma, tröjan passade jättebra och han älskar den)
Hugo och Milo =)
Vissa stod mest och hängde och drack öl ;-)
-----------------------------------------------------------------------------
När vi vaknade på söndagen och tittade ut så kom vi snabbt fram till vad som stod på dagens schema, pulkaåkning =) Precis när vi pratade om att vi skulle fråga familjen från föregående bowlingkväll om de ville göra oss sällskap så hade samma tanke slagit dem och mobilen plingade. Så vi for till affären och handlade korv och korvbröd och fixade varm oboy som är ett måste i pulkabacken och så in med alla ungar i bilen sen va det pulkaåkning som gällde =)

Lite fel ordning, men men, alla kidsen äter korv och myser =)
Theo, Milo, Alma och Hugo.
Grillmästaren och kärleksparet =)
Milo hamnade i lekparken i väntan på mat =)
Alma och Theo hittade också till lekparken =)
Min snygging =) Lite ful mössa bara ;-)
Jag och min söta Anna =)
Nu ska jag ta hand om min sjukling som är jäääättesjuk.... Ha en trevlig kväll =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du ÄR SÖT!<3 Tack för mycket mysiga dagar med er fina vänner!<3 Fina bilder!:-) Krya på er så mycket! Hoppas ni snart blir pigga och krya igen!<3 PussKram!<3