söndag 8 januari 2012

En dag i skogen =)

I fredags var det ju kanonväder så då passade vi på och ta en runda ut i skogen och leka av oss lite och grilla lite korv. Jättemysigt, men jag behöver verkligen köpa nya skor! Trasig gympadojor är inte det ultimata! Vi köpte en ny kamera till oss själva i julklapp och den gick varm, blev verkligen mycket bättre bilder med denna! Efter skogen sen så kom Sandra förbi och klippte lite på mitt hår, välbehövligt vill jag lova. Men jag funderar på att spara ut det nu så det blev bara topparna... På kvällen blev det pizza och spel =)
Nu ska jag boka bussbiljett innan jag glömmer bort det. 300 kr i bussbiljett varje vecka, härligt och då är det ändå bara måndag tisdag... Har jag sagt att jag ogillar detta lite... Tur att det är så jäkla roligt på ortopeden iallafall! Här kommer iaf bilderna! Pusshej!Kärlek
Theo o Hugo hittade "ett par" pinnar i skogen
Mamma o Milo =)
Matdags =)
Kärlek
Grillmästarna
Lek och bus i det underbara vädret!
Theo =)
Milo =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gud vad fina bilder på er :)

Lufsan! sa...

Åh, så jättefina bilder!<3 Myspys!<3 PussKram!<3