torsdag 12 januari 2012

Plugg o shopping

Hej hopp! Idag fick jag sovmorgon :) jag sov till halv nio, riktigt skönt. Sen slängde jag i mig lite frukost fixade bokföringsläxan, sen tankade jag och styrde bilen mot Kalmar. Jag har ju sprungit runt i för kalla skor nu lite för länge så idag blev det skoshopping :) Hittade de perfekta direkt, sen blev det ett extra par som va på rea som jag kan ha när jag är ute i leker med barnen i snön, kanon! Hittade även ett par byxor, 2 par byxor till Milo (som verkligen skjutit iväg i längd o inte har så många byxor som räcker ner till fötterna ;)), lite smink, hårspännen o annat krafs :) blev ett par grejer på Ikea också. Rätt så skönt att strosa runt själv i lugn o ro :)

Hemma väntade en överraskning ;) Sen blev det hem o vila en kvart och sen åkte vi till simhallen o solade :) egentligen skulle vi tränat ikväll, men det hinns nog inte med... Kanske ett bad istället :) bild på skorna kommer sen! Pussel!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh, vad kul att du hittde nya skor!:-) PussKram!<3