måndag 25 juni 2012

Fritids!

Nu har jag lämnat min stora kille på fritids. Jag tog föräldraledigt halva dagen idag för att kunna vara med honom en stund på fritids. Jag va nog mest nervös, bara ett enda barn till från hans dagis var där idag och då blev det ännu mer nervöst för mamsen.... Men efter frukosten fastnade han med två nya killkompisar och byggde tåg och grejade så då va jag ganska överflödig... "Kan mamma gå nu Theo eller ska jag stanna en stund till?" "nä gå nu pusshejdå, godnatt!" okej? När i hela friden blev han så stor! Väldigt imponerad av att han hittade nya kompisar och släppte mig så snabbt faktiskt. Så nu är det bara för mig att sticka och jobba... Ska hiva i mig lite frukost först så jag orkar med dagen. Har legat och hostat hela natten så lite sömn skulle sitta fint. Har ju haft ögoninflammation i snart en vecka med så jag är rätt less på att va krasslig nu.

Ny vecka nya (friska?) tag! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh, stora killen!<3 Kommer bli tomt på dagis nu..... Pusskram!<3