torsdag 14 juni 2012

Lång dag

Torsdag och fjärde 10-timmars jobbdagen är slut. Längtar lite efter helg nu måste jag erkänna. Även fast jag har jätteroligt nästan jämt på jobbet :) Men nu ser jag fram emot en mys helg med min älskling :)

Nästa vecka drar semestrarna igång på jobbet, det betyder halv styrka ibland personalen. O det betyder fullt ös på oss som jobbar :) jag har två veckors semester, v 29 och v 31, så jag får vänta lite till. Vi har hyrt en husbil v 29 så då ska vi ut o campa minsann :) spännande ;) V 27 blir det en helg på Astrid Lindgrens värld med hotell och massa bus och mys och sällskap av familjen Jäghagen Lennartsson :) kommer bli kanon :)

Midsommar är redan nästa vecka, då blir det kalas här hemma med en massa folk!

Här kommer en fin ;) bild på min nya legitimation som jag hämtade ut idag :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh, så jättefin legitimation!:-) Myspys på dej i helgen Kluddan!<3 Ska bli så skoj med midsommar & ALV ju!<3 Pusskramlove!<3