söndag 17 juni 2012

Underbar helg!

Ja jag blev väldigt överraskad i fredags när min fina sambo helt plötsligt stos utanför dörrarna till mitt jobb. Tänkte att han kanske ville överraska mig med middag inne i stan eller så. Men nej, han drog med mig till Stufvenäs för en myshelg med spa och massage och grejer. Helt underbart va det, det va precis vad vi behövde. Lugn och ro, inga måsten, inga kalas, inte köra fram och tillbaka till affären för att handla saker vi glömt och vi måste ha... Bara vi =)

Nu tänkte jag att jag skulle lägga upp en massa bilder från vår fina helg, men tji fick jag då kameran ligger i bilen som inte är hemma... Men jag slänger upp dem ikväll om jag orkar =)

Sovmorgon till 9 idag, det är guld det =) Nu ska jag strax åka och hämta Milo och sen bär det av på kalas hos hans kompis Wilma. Theo ska samtidigt iväg på kalas till McDonalds och fira söta Alma. Mycket kalas blir det, men de tycker att det är sååå roligt =)


Stufvenäs =)
Som sagt bilder kommer sen =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Myspys!<3 Pusskram!<3