tisdag 12 februari 2013

Favorit i ny skepnad


Pajen jag gjorde förra veckan blev ju så himla bra så jag körde samma recept på skalet igår fast denna gång med köttfärs, champinjoner, fetaost, paprika, tomatcremefraiche, sparris och så klickade jag i lite bonjour vitlöksost :) Det blev riktigt gott även detta och det räcker till matlådor i flera dagar :) 

Kan ju dra lite om dagen med när jag ändå håller på :) tisdag=kodningsutbildning på kompetenscentrum. Idag var det njurmedicin och infektionskliniken som höll låda :) Mycket intressant. Jag fick dock gå typ 40 minuter för tidigt för jag var tvungen att hämta barnen, lyckades inte lösa det på annat sätt idag. Kommer att missa nästa kodningsutbildning med, då det krockar med vårens andra utbildning, vilken jag är sjukt nervös för, LISA-utbildningen. Det känns som att jag kommer ha höga krav på mig. Och just nu hinner jag knappt med mitt vanliga jobb känner jag så jag får nog be om lite hjälp från mina kollegor om detta inte ska sluta med en promenad in i väggen under våren ;) Nä så farligt är det inte än... Imorrn blir det skriva skriva skriva hela dagen! 

Något konstigt hände idag med, min pappa ringde! Jag vet, wow liksom! " Jag är på röntgen och så såg jag en skylt där det stod ortopedmottagningen och där jobbar ju du" "Eh ja, helt rätt du". 

Nu snarkar mina underbara kids. Jag ska strax krypa ner mellan dem och ta igen lite sömn tänkte jag :) Myspysigt :) Min sämre hälft är nämligen iväg och bor på romantiskt hotell med sin anställda, så då passade jag på att gosa ner mina barn i vår säng :) Hoppas man inte har för många blåmärken när man vaknar ;) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Ser oxå gottigt ut!! Du får ju inte gå in i väggen som sagt, Bunny!!<3 Du är så duktig så Kluddan, fattar inte hur du orkar med alla utbildningar och grejer?!?!<3 Oj oj, wow lixom, hehe, bra koll där ju!!;-) Myspys i sängen inatt dårå, hoppas som sagt att det inte blir för många blåmärken!;-) Imån blir det ju KB oxå ju!!:-D Sussa Sött!<3 Pusskram!<3