lördag 2 februari 2013

Slut som människa

Har precis avslutat ett intervallpass på crosstrainern. Det satt där det skulle kan jag säga, jag är helt slut! Har nog glömt visa våra nyaste inköp i träningsväg, "en sån där pinne som man hänger i" ;) och ett pulsband till crosstrainern, trådlöst, som funkar till crosstrainern och pulsen visas på displayen. Jag är rätt kass på hur detta funkar, vad man ska ligga på för puls och så, men nu känns det som att det är en bra grej att utforska :)

Idag har mamma och jag och barnen varit på kaskad och badat, mysigt, men vad trött man blir! Helt seg i kroppen. Så nu ser jag fram emot en lugn och mysig kväll med god mat, lite vin och melodifestivalen :) 

Hoppas ni har en fin lördag :)

Och givetvis ett stort fett grattis till min underbara"partner in crime" fröken Anna som fyller år idag :)
Grattis älskade vän!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Fina grejer till ert gym ju.:-) Du är sååå duktig som tränar på!<3 Tack så mycket, ett stort fett TACK, min älskade Vän!!<3