söndag 24 februari 2013

Nervös :-S

Nu börjar nervositeten kicka igång. Tisdag och onsdag så är det dags, första omgången på LISA- utbildningen. Även om jag är skitnervös så känns det som att det kommer bli sååå roligt. Känner att jag är den som jobbat kortast i landstingets datasystem och kanske inte kan riktigt lika mycket som de andra. Men jag tycker sånt här är kul och jag har ju å andra sidan lite pluggvana inne, jag har inte jättesvårt att lära mig nya saker. Det är dock lite skrämmande att jag ska kunna lära andra detta med efter utbildningens slut.

Som jag fattat så är det nu utbildning i 4 dagar uppdelat på två veckor. Sedan pressar de in lite LISA-möten då och då och sen efter sommaren så är det ännu mer utbildning eftersom att jag tydligen blivit utvald till att bli en av de få "certifierade Lisorna". Då är det tentor och grejer med i bilden. Det är rätt stort för lilla mig det här :)

Men det fixat jag :) Eller hur? :-S

2 kommentarer:

Lufsan! sa...

Det är klart du fixar detta Kluddan! You go Girl!<3 PussKram!<3

Elin sa...

Det kommer säkert gå kalasbra! :D Är det LISA som i avvikelsehantering eller vad är det för något?