onsdag 20 februari 2013

Vill inte!!!!

Vaknade idag med täppt näsa och seg kropp. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Envis som jag är sitter jag på bussen till jobbet och hoppas kunna reda ut den här dagen med. Det blir nog dock till att avboka kvällens Core-pass på Actic :( Jag som sett fram emot det. Men att träna när man är sjuk är inte okej. Jag har sett (läst på jobbet) vilka hemska saker som kan hända om man trotsar med träning när kroppen egentligen inte vill. Det kan sluta riktigt illa i sådana situationer. Jag har haft tur de senaste gångerna jag känt att något är på väg så har det försvunnit till kvällen. Men nu tror jag att jag trillar dit. Kollegan jag delar kontor med ligger hemma i hög feber så det vore ju egentligen inte så oväntat det här.

Men nu peppar vi, det kan ju försvinna snabbt :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh nej, jag vill inte heller!:-( Stackars dej!! Håller tummarna att det försvinner snabbt!!<3 Krya på dej!<3 Pusskram!<3