fredag 9 augusti 2013

Fullt ös!

Känner att jag kommit in bra i mitt nya upplägg med kost och träning som jag fått v PT-Fia. Känner mig faktiskt riktigt stolt. Både träningen och maten fungerar kanon :) Bilder på gårdagens lunch och kvällsmat. Riktigt god mat kör vi med :)

Greklandsresan närmar sig med stormsteg, bara 30 dagar kvar! Uuuunderbart!!

Imorgon spelar Theo sin första fotbollscup! Det ska bli så himla roligt att se dem spela!!

I dag är det sista dagen på avdelningen för min del, sen får jag komma tillbaka till min riktiga plats :) Det ska bli skönt, riktigt skönt. Hoppas att sista dagen flyter på bra nu och inte för mycket konstigheter så ska jag njuta av en välbehövlig helg sen :) jag har tagit ledigt måndag med eftersom dagis och fritids är stängt, så då blir det extra mys på schemat. Blir kanske stan en runda :) Vi får se helt enkelt :)

Strax Jobbdags :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad kul att du trivs med träning och mat, spännande med PT-Fia!! Du får vara min PT sen! :-) Maten ser mycket god ut! Så underbart med Greklandsresan, det är ni väl värda!! Spännande med Fotbollscup imån!! Massa Lyckosparkar!! Hoppas vi kan ses snart!
PussKramLove!! <3