tisdag 27 augusti 2013

Gääääsp!

Trött. Det är ju bara tisdag! 12 dagar kvar till Kreta. Längtar enormt! 

Igår körde jag kondition på gymmet, phew, svetten bokstavligen rann kan jag säga! Underbart! Bästa känslan efter ett pass är när man känner att man gett allt!

Ikväll tar vi med oss ungarna ut på pw, lite cyklar och en vagn får vi nog dra med oss. Det är nackdelen med all denna träning, att det tar tid. Men nu provar vi göra detta hela familjen tillsammans, det vore ju kanon om det fungerar :)

Ikväll kör jag ett corepass och sen pw. Måste säga att det är hur kul som helst att träna när man fått kläm på alla nya övningar och det, sen kan jag ju erkänna att man gärna vill strunta i det vissa dagar när tröttheten skriker. Men har man bestämt sig så är det bara att köra! 

Imorgon ska jag på utbildning hela dagen, datasystemet på jobbet ska uppdateras i höst. Eftersom jag är LISA så får jag gå den "lite längre" utbildningen så jag kan stötta och hjälpa om det är någon på kliniken som behöver hjälp :) Ska bli skoj faktiskt :) Tycker det är riktigt roligt att lära mig nya saker. 

Solen skiner, det kommer bli en bra dag! 

Mitt nyaste tillskott på gymmet, medicinbollen: 

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Heja Heja Heja Er!! Du är så himla duktig!!
PussKram!<3