fredag 16 augusti 2013

Godmorgon :)

Det blev helt träningsfritt igår. Första dagen sedan den 4:e denna månaden. Jag fick helt enkelt erkänna mig besegrad av förkylningen :-/ Feber två kvällar i rad, så det har blivit sängen tidigt två kvällar. Visserligen inte helt fel, men nu har jag gjort det så nu kan jag kasta iväg förkylningen. Inget halsont och ingen feber på morgonen i dag, peppar peppar, så nu ser jag fram emot en myshelg med familjen med powerwalks på morgnarna och ett och annat träningspass :) Slutar 12.15 i dag och det är guld! Helgen är mer än välkommen, fast det har varit en riktigt bra jobbvecka med :) Nästa vecka är alla ordinarie på plats så då blir det som vanligt igen!

Hoppas ni alla får en fin helg! Pusshej!

23 dagar kvar!!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad skönt att du är piggelin igen! Ha en myspysig helg!<3 PussKram!<3