tisdag 29 april 2014

Bildbomb från helgen!

Utomhusträning, tabata-style fredag och lördag. 
Långsjö växthus med mina grabbar och mor min :)
Liite svårt att se, men jag har äntligen köpt en smultronschersmin, som jag sagt att jag vill ha typ sedan vi flyttade från brunnsvägen 20. Den har inte fått någon plats än, men på torsdag blir det trädgårdspyssel för hela slanten :)
Fiiika!
Middag på altanen, Theo ❤️
.... Och så lille fjanten ;) ❤️
Sooool på studsmattan!
Våfflor med Ben & Jerrys lyxade vi till det med på söndagen :)



Milo;)

Jag har haft en helt underbar helg med mina kids. Det är verkligen världens bästa ungar jag har lyckats få! Vädret har varit underbart så vi har varit ute mest hela tiden. Vi har ätit sååå mycket glass och onyttigheter ;)

Igår var det måndag och långdag på jobbet, känns inte helt skoj när solen skiner på utanför. I dag är det snäppet värre, långdag + kvällsmottagning. Men det kan ju inte skada med en extra peng i kassan till semestern. Och jag är ju en av få som ska betala restskatt. Roligare kan man ha! 

Ha fn riktigt underbar dag! Pusskram

1 kommentar:

Lufsan sa...

Härliga bilder!!!<3
PussKram!!<3