torsdag 17 april 2014

Blandat :)

Nu är det påsk i Emmaboda :) Lite blandat från igår: 

Ett av de små påskrisen i Emmaboda.

Coola Millis och jag gottar oss i solen medan storebror orienterar!

I dag skulle de vara utklädda på dagis! Inte lika lätt med pojkar kan jag tycka. Bla bla jag vet pojkar kan va utklädda till påskkärringar med. Men det kanske inte alla pojkar vill?! Här är i alla fall världens sötaste Sullivan! 

Provar mitt nya protein, ni vet det som jag vann :) Från fitnessguru. Vanilj och vit choklad, som man kan ana på namnet så är den aningen söt ;) Helt okej, men jag tror jag föredrar någon sorts brytning i smaken så att det inte blir så himla sött+sött. Den andra är vit choklad och hallon, kan tänka mig att den är mer lättdrucken.

Nu kör vi sista jobbdagen sen blir det hela 5 dagar ledigt! Tar en extra föräldradag, har några enstaka kvar på Theo och det brinner ju snart inne, han är ju ingen bebis längre min store gosse!

Ha en underbar skärtorsdag mina vänner! Pusshej!


1 kommentar:

Lufsan sa...

Härliga bilder!!<3
PussKram!<3