söndag 3 augusti 2014

I Emmaboda igen

Nu är vi åter i gamla Emmaboda. Det är lite som en käftsmäll att komma tillbaka. Man tror att saker ska vara annorlunda men det blir det aldrig. Jag är inne på andra maskinen tvätt, av 45 känns det som. Hoppas kunna bli klar med det mesta men jag får nog vara glad om jag kommer halvvägs. Städning har jag påbörjat med, jätteskoj verkligen. Saknar redan mina små, det är alldeles för tyst och ensamt utan dem!

En vecka kvar på semestern och jobbångesten har börjat infinna sig. Tillbaka till vardagen snart. Men visst, det blir nog skönt att komma igång igen, kunna fokusera på annat. 

Dags att lägga upp lite träningsschema igen. Det har inte blivit något sådant på Gotland. Men det står jag för! Jag trodde jag skulle gått upp flera kilo men det var bara +0,5 så det är jag sjukt nöjd med. De är borta innan nästa vecka är slut.

Nä hörrni, jag är nog lite neggig i dag ;) Men i dag kommer nog syster så då blir det skoj! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Välkomna Hem!!!<3
PUSSKRAMLOVE!!!!<3