lördag 23 augusti 2014

Tack underbara Anna!

I dag fick min vän Anna med mig på en simtur. Vad jag har saknat vår "egentid", vi försökte komma på när det var vi tränade eller simmade tillsammans sist (förutom KB), antingen börjar vi bli för gamla så att minnet sviktar eller så var det helt enkelt för längesen :) ;) Det var så skönt att simma och snacka skit en stund. Vi ska försöka göra detta till en vana nu på lördagar dock bommar vi redan nästa lördag, men sen hoppas vi det går bättre :)

Jag fick gjort lite bokföring också, så nu är det tomt i mitt fack :) duktig jag är känner jag ;) Tänkte att jag skulle ta en lite promenad med sen, men just nu regnar det så jag väntar en stund.

Igår skulle vi ha en riktig myskväll, bara sambon och jag, det var väldigt längesen vi var själva en fredagkväll. Städade en stund först, sen bubblade vi med vin och tända ljus. Lagade lite mat och blev alldeles för mätta, satte igång en film och slocknade efter en kvart ;) Det är fredagkväll det :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Tusen Tack själv Underbara Johanna!!<3
Har oxå saknat dessa stunder såå himla mycket!!<3
PussKram!!!<3