tisdag 19 augusti 2014

Min smarta plutt börjar tvåan!

I dag har jag följt Theo till skolan, andra klass, vet att jag skrivit det i typ varje inlägg senaste tiden men jag kan inte riktigt själv fatta det ;) 


De hade upprop i klassrummet och fröken sa att de nu är 36 barn i klassen. De är också 36 barn i 3:an hur många barn blir det då i korridoren?
-JAG VET, JAG VET! 72!! Säger min son som inte ens fyllt 8 år. Snabb som ögat!
Jag fick själv tänka efter lite, nope räknegener har han minsann inte fått av mig! De andra barnen gissade hej vilt, 37? 49? 112? Japp jag är stolt :) han må ha myror i brallan ibland min son men dum är han inte!
Älsklingspuffe! 

Nu har jag hoppat på tåget, det var helt klart värt de tre timmarna som dras från min flex! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Så duktig och fin han är Sötnöten!!<3
PussKram!!<3