söndag 17 augusti 2014

Söndag igen!

Så var även denna veckan slut. I dag har vi varit hos mamsen och fikat och ätit mammas goda äppelpaj! 

Väl hemma var det dags att planera inför kommande vecka. Skolväskan är redo för min plutt som börjar tvåan på tisdag! 

Matlagning har tagit upp en del av tiden i dag med. Fixade hela veckans matlådor på en gång, så himla skönt att slippa tänka på det i veckan! Inte så stor variation kanske men gott :) 
Köttfärspaj med majs, fetaost, blandade bönor och annars smått och gott.
Kycklingpaj med broccoli, fetaost, paprika, champinjoner m.m. (båda pajerna med LCHF-botten).

Sedan bar det av på fotbollsträning, stackars min snutt, regnet öste ner. Men han klagade inte, det är ju skitkul att springa runt i regnet ;) Sen var det pappadags för mina troll. 

På med träningskläder och ignorera regnet! Inga ursäkter, bara att bestämma sig och köra på det. Som Håkan alltid säger "ingen fara, det blir roligt sen" :) Powerwalk i 6 km, det är inte att rekommendera dagen efter ett benpass ;) 
Vågar knappt säga det, men det är rätt mysigt med höst nu :)

Men vad hände med Nike? ;)


Nu när jag tänker efter har jag ju hunnit med en hel del i dag. Huset ser ut som kriget men jag skiter i det just nu ;) 

Dusch, teve och lite sömn innan vi kör på med ny vecka! Pusshej!

Inga kommentarer: