måndag 15 september 2014

Det har sina fördelar!

Ja även långdagarna har sina fördelar. Det bästa med att jobba sent är att Maggan alltid flippar ut och blir knäpp när alla gått. Det går inte att förklara men vi skrattade så vi fick kramp! Helt plötsligt kom det en helvetesstorm in i vårt rum! Det var välbehövligt. Usch jag måste verkligen bli gladare. Det är så himla roligt att skratta! Man glömmer lätt det i vardagen. 

Jag kan tillägga att jag aldrig blir av med denna jäkla hostan. Inte så farligt nu, men precis lagom irriterande.

Tänkte ut och gå ikväll, men jag vet inte, känns som att jag inte är helt bra än. Men visst man kan ju gå saktare och kortare... sägs det....? ;) Lite tävlingsmänniska kanske.... Nä vilar en stund nu så kanske det blir bättre :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Så roligt att skratta ju!!!
Trist att hostan är så envis!!
PUSSKRAM!<3