söndag 21 september 2014

Uppladdning!

Om en vecka kör vi! Träning och kost enligt Olga Rönnberg. Inget extremt bara så man får koll på läget för nu är det svackigt. 

Så denna kommer bli min bästa vän, matvågen!

Jag värmer upp denna veckan som kommer med att räkna kalorier. Man ska äta väldigt många kalorier första perioden så det kommer bli tufft! 

Matlådor för första dagarna:
Ser inte mycket ut för världen men detta är 505 kcal! 

En annan sak som jag verkligen måste vänja mig vid är frukost på morgonen INNAN jobbet. Ska jag få ihop alla mål på en dag så måste jag verkligen få tillbaka matlusten på morgonen. 

Till en början får det bli vanlig hederlig gröt!

Jag känner ju mig själv och vet att jag inte kommer orkar mäta, väga och räkna all mat i flera veckor men jag tror att kör man på detta i ett par veckor så har man nog ganska bra koll och kan höfta på det man brukar äta :) 

Jisses här står jag och bloggar i lugn och ro och blir anfallen av den här varelsen! En blandning av Batman och spindelmannen med ett svärd?! Söta rackarunge! 

Trevlig kväll till er alla! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Heja heja Dej!!! Kommer gå kanonbra!! Håller tummarna!!<3
Hjälp, vilken söt superhjälte!<3
PussKram!!<3