torsdag 4 september 2014

Sicko!

Andra heldagen i sängen och jag börjar tröttna lite faktiskt :( Imorrn ska jag jobba!! Jag behöver folk att prata med, trodde inte att jag var så sällskapssjuk men jag behöver prata med en riktig människa då och då. Här är det ensamt. Igårkväll hostade jag tills jag bröt ihop, jag satt seriöst i sängen och lipade, strongt! Och jag kan tillägga att det inte blir bättre när man bölar! Då blir man ännu slemmigare och hostigare. Natten var sjukt jobbig, vaknade flera gånger och fick gå upp och rensa luftvägarna. Vaknade när sambon steg upp vid 06.00 så jag steg upp och tog lite kaffe, sen startade jag en film och somnade faktiskt om en stund till. 

Dagen har gått åt rätt håll känns det som, mår lite bättre. Orkade faktiskt duscha och köra ner till affären och handla lite. Men sen la jag mig i sängen igen när jag kom tillbaka. Håller tummarna att jag får sova lite inatt så jag orkar jobba, för det måste jag verkligen! Just nu sitter mina jobbarkompisar och äter på restaurang och jag ligger hemma och glor, inte alls avundsjuk! :-/

Det har varit så himla synd om mig så jag tyckte att jag var värd att vräka i mig den här:
Det tog två dagar men nu är den slut :) god var den också! Vilken tur ;) pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Så jobbigt!!:-( Tycker så synd om dej!!!
Så gott, det var du väl värd!<3
PussKram!<3