onsdag 3 september 2014

Klubbad!

I dag ligger jag klubbad i sängen. Jäkla förkylning vad han tog mig. Åkte hem från jobbet tidigare igår. Det kändes hyfsat bra när jag åkte till jobbet igår, men sen efter vi haft möte så var jag helt borta. Gjorde klart det jag påbörjat och satte mig på tåget hem till sängen. Kollade på en film och somnade. Jag har ändå klarat natten hyfsat, preppade med nässpray och hostmedicin och snöt ut halva hjärnan sen kunde jag faktiskt somna ganska snabbt igen. Vaknade vid 02.30 ungefär och hostade så jag trodde min hals blödde. Upp igen och köra nässpray, hostmedicin och snytning, sen hostade jag en stund till innan jag somnade om så det var ändå en godkänd natt :) Nu hoppas jag att jag kan vila bort det här så jag kan jobba imorrn! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Uscha, stackars lilla Kluddan!!<3
Massa Krya på Kramar, Pussar & Kärlek!!!<3