torsdag 5 mars 2015

Då var det dags

I dag ska jag tydligen tatuera mig. Fick ju det av "kompisgänget" i 30-årspresent. Det kom väldigt plötsligt nu så jag är fortfarande lite velig. Det har ju dragit ut väldigt mycket på tiden så jag har liksom lagt det åt sidan...

Det blir nog bra, det är den ena som jag är lite osäker på, i värsta fall så skjuter jag upp den och gör bara den andra :) 

Ont i magen igen kan man säga. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med den... Tror det är mest stress och kanske lite känslig när det är för mycket laktos. 

Igår gick vi en runda, vi hade planer på en långrunda men det slutade på 5 km då det var snorhalt, man skulle seriöst glida iväg om man stod still. Vi gick ett par varv runt sjön eftersom det var grusväg där, asfalten var livsfarlig att gå på. 

I dag blir det dock träningsfritt då kvällen spenderas hos tatueraren. Men sen kör vi på resten av veckan! Pusshej!

Inga kommentarer: