fredag 20 mars 2015

Varning för skryt!!

För i dag är jag sjukt duktig... Igen :) och svääääättig!! 


Lite saktare i dag: 

Men 7 km :) Jag fick håll efter knappt 4 km så sista biten sprang jag på ren jäkla envishet!! 

Tre grejer som är ovärderliga när jag springer:
Jag visste inte hur mycket man verkligen behöver ett sånt här bälte! Jag kommer aldrig mer springa med telefonen på armen igen! Och perfekt om man måste ta med husnykeln.

Inte supersnygga, men utan sladd och man byter låt och höjer volymen liksom på örat, älskar dessa! 
Ett måste för alla som är ute när det är mörkt! Köpte min för inte allt för längesen, stadium, tror jag betalade 39:- :) Det måste liksom inte se ut som att man jobbar på vägverket med gul-orange  skrikfärg. Men synas måste man! 

Halva turen planerade jag vad jag ska äta ikväll, kom fram till stekt ägg på proteinbröd och smoothie med banan och blåbär. Lite dusch och papper först :) pusshej!


Inga kommentarer: