måndag 16 mars 2015

Yeees! Äntligen!!

Det var så att jag tänkte hoppa träningen igår. Men jag slängde på mig träningskläderna innan jag lämnade barnen så då hade jag ju inget val ;) Jag tänkte att jag går 5 km i alla fall så har jag gjort något. Men när jag hämtade Theo på fotbollsträningen så blev jag så sugen på att springa så det fick bli så. Jag var lite småseg i kroppen, det gick inte supersnabbt man jag vågade äntligen släppa min 5 km-gräns, det kändes så bra när jag sprungit ett par kilometer så jag bara fortsatte. Inte mindre än 7,1 km blev det! Jag var så stolt över mig själv att jag orkade efter denna helg med en himla massa glass, god mat och fika! Och det bästa är att det känns som att jag börjar gilla mina nya skor igen!!! Lite ont i hälarna första kilometern men sen släppte det.

Och matlådor för hela veckan är paketerade och klara, skön känsla att slippa tänka på det i veckan. 
Jag vet att jag är tråkig, men paj är himla smidigt, i form av skinkpaj och nötfärspaj.

Nu ska jag plocka fram kaffet och ta en sväng till Fjällbacka! Pusshej!

Inga kommentarer: