måndag 9 mars 2015

Perfekt dag!

Igår hade jag en sjukt bra dag. Förmiddagen spenderades som sagt i sporthallen då Theo spelade innebandy. Mamma, Emma, Milo och Celie satt klistrade på bänken (haha inte riktigt kanske). I pausen gick vi till affären och köpte glass som vi åt ute i solen. 

Efteråt åkte vi hem och fikade. Eftermiddagen spenderades med min lilla prins. Vi cyklade en liten sväng och var ute i solen och så spelade vi lite tevespel.

Sen åkte Milo till sin pappa igen i ett par timmar, alldeles lagom så jag hann ut och rasta mig i det underbara vårvädret

Sen kom pojkarna i mitt liv och alla pusselbitar föll på plats ❤️ 

Dagens sista timme kunde man ju skänkt till nån elak människa (man kan ju inte få allt här i världen ;) ) men annars så var dagen helt perfekt. Älskar våren! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

PussKramLove!!<3