söndag 10 april 2016

Helgpyssel

Ännu en helg slut. Lite sammanfattning;

Milo var på disco i fredags, denna killen kommer krossa många hjärtan i sina dar.

Theo och jag hade egentid och myste med glass och guitar hero. 

Även denna kille kommer ha svårt att va få va ifred från brudarna tror jag!


Men i lördags hade han och kompisen dubbeldejt med sina flickvänner. Till klockan 22.00! Jisses de är bara 10 år och har redan börjat med sånt! Finaste Theo, hans tjej kan skatta sig lycklig! 

I går donade vi i trädgården. Fint blir det, en del kvar än men vi har grejat hela dagen, mer eller mindre hela familjen. 

Theo är ju lätt den flitigaste av oss alla! Så ordentlig. Sånt här pill har vi haft för oss, rensat gräs och mossa mellan plattorna! 

Lite skillnad, inte riktigt klart men jäkligt bra början!

Det kändes som en bra ide när vi la alla marksten men nu känns det lite onödigt ;) 

OCH jag sa att jag inte skulle odla så mycket detta året MEN jag kan inte låta bli så detta året köpte jag ett litet växthus :) 

Men ingen chili i år och inte tusentals tomatplantor. Detta året blir det lagom, lite av varje. Körsbärstomater, gurka, sallad, vattenmelon, sockerärtor, morötter och blåklint. Ja jisses nu lät det visst inte som lagom när jag radade upp det!

Nu kör vi måndag! Pusshej!

Inga kommentarer: