fredag 8 april 2016

Mia Törnblom

Godmorgon! I går var vi och lyssnade på kloka Mia Törnblom. Hon är verkligen en superduktig föreläsare och det var ett par mycket intressanta och roliga timmar. Eftermiddagen och kvällen spenderades med dessa goingar:

Vi hade en supermysig eftermiddag/kväll med mycket skratt och vi gick prata i lugn och ro utan att störa folk. Vi åt och tog en öl och slappade innan det var dags.

Bokköp blev det ju givetvis också :) 

Den ena boken fick jag i julklapp av bror, boken till höger så den har jag läst (men jag köpte en signerad upplaga också), det var väl lite det som gjorde att jag bokade in oss på föreläsningen. Mycket bra val. Tack Dea ❤️

Natten har spenderats ensam i huset, det är inte ofta det händer och jag kan säga att det var tyst och tomt och lite småjobbigt att somna. Men nu är jag uppe och taggad för fredag! 

Nu ska vi försöka bära med oss vad denna kloka kvinna sa i går.

Det kommer nog bli ett par piruetter och sälar i dag ;) 

"Livet suger regelbundet!" Pusshej!


Inga kommentarer: