onsdag 6 april 2016

Blodomloppet!

Ja nu sitter jag på listan med anmälningar till Blodomloppet som är i maj. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska köra milen eller en halvmil. Det är ju töntigt för mig att springa 5 km i ett "lopp" egentligen. Man måste ju våga utmana sig själv lite eller hur?! Ingen av mina kollegor ska köra milen, majoriteten ska promenera 5 km. Emma och Lotta ska springa. Jisses vad jag velar, nä imorrn tar jag och anmäler mig på milen, så får det bli! Jag kan ju springa en mil! Vad är problemet?!

Så opeppad i dag innan jag stack ut men det gick mycket bättre än jag trodde!



Ett löppass kvar denna veckan och ärligt talat så längtar jag till det :) Jag kan verkligen rekommendera denna bok: 

Jag har väldigt många träningsböcker kan jag säga men denna tar nog förstaplatsen! Jag bär med mig den i väskan hela tiden och följer träningsuppläggen helt och hållet. Sjukt bra, känner redan att jag utvecklats och då är jag ändå bara på vecka 3. Sen är jag fast i deras pod också, underbar. Kan även rekommendera Sanningspodden med Åsa och Annika, skrattade högt flera gånger på min runda i dag, de är så härliga, man blir så glad! 

Nä nu ska jag läsa lite innan ögonen slår igen! Pusshej!

Inga kommentarer: