måndag 8 augusti 2016

Back in business!

På väg till jobbet igen efter 4 veckors semester. Känns helt okej. Dock fortfarande trött efter att ha spenderat lördagen i 80-talet. Men vi hade såå roligt! 

Sandra och jag var ju Lili och Susie, blev faktiskt skitbra! Diskussionen vi hade när vi fixade iordning oss alltså! " Alltså man får ju inte bli FÖR snygg heller!" "Nej jag känner att det är svårt att inte bli FÖR snygg alltså!"

Trött som tusan vart jag igår kan jag säga, låg i sängen typ hela dagen. En sväng till affären blev det, det var den största ansträngningen för min del ;) Jag blev så frenetiskt sugen på varm smörgåstårta så jag var tvungen att laga det! Till mig själv. Jisses vad mat jag har över! Sen kollade jag 2 filmer och åt mat i sängen, haha! 

Men nu är det som sagt tillbaka till verkligheten! Hoppas på en lugn och bra höst på jobbet nu! 


Pusshej! 

Inga kommentarer: