måndag 29 augusti 2016

Pepp!

Allt eller inget, det är så jag funkar! Jag försöker nu lägga upp en plan på hur jag ska hinna med allt, utan att stressa ihjäl mig. Märkte när jag skulle gå hem från jobbet i fredags att jag tydligen har "akutkväll" i dag, måndag. Detta betyder att jag börjar jobba klockan 10.30. Tur jag såg det annars hade det blivit en lång dag i dag :-)

Min plan nu är att jag ska sikta på att träna fyra gånger i veckan. Jag måste sätta mig med pluggandet några kvällar i veckan, jag behöver bara struktur och en plan som jag kan följa och som funkar i vardagen. Eftersom jag är hemma 20.30 ikväll så tänker jag att jag nog är för trött och seg för att träna då så jag ställde klockan på 06.00 i dag och hoppade upp på bandet. Blir dock lite trött på mig själv och min tävlingshjärna. Jag bestämmer att jag ska GÅ på morgonen men när jag märker att jag inte får ihop så många kilometer som jag vill så börjar jag springa... Jag måste verkligen lära mig att tagga ner och bara njuta av träningen! Fast jag har faktiskt fått tillbaka suget att springa nu. Vi tar en dag i taget och ser vad som händer. Nu ska jag fokusera på pluggandet. Jag vill gärna riva av detta så fort som möjligt och det är mycket mina vänner, mycket plugg! 


Ordning och reda!?

Nu blir det plugg i någon timme, frukost och sen lite fix innan det är dags för jobb :-) Pusshej!

Inga kommentarer: