onsdag 3 augusti 2016

Sista lata dagarna

Lata och lata, sista semesterdagarna i alla fall! I dag blir det lite fix och plock, i morgon kommer barnen och då ska vi åka till mormor en sväng. Fredag förmiddag åker barnen till pappan igen och jag ska eventuellt dra mig ned mot Karlskrona för fika med min vän Lottis :)

Lördag blir det 80-talsfest och därmed firande av Ramona som fyller 30 år. Sandra och jag har planerat och grejat minsann. Lili och Susie it is! 

Söndag blir det till att vila och göra iordning för jobb igen. Då är semestern slut för denna gång.

Jag har som sagt börjat förvana kroppen för vad som komma skall. Har kört 40 minuter/5 km på löpbandet två mornar nu. Bara powerwalk pga förkylningen men det känns redan skillnad i kroppen. Ingen onyttig mat och skräp heller. Så skönt! 

Nu väntar jag bara på ett bekräftelsemail sedan ska jag avslöja mina planer för hösten :) Lite nervös i magen, bra nervositet dock :)

Pusshej!

Inga kommentarer: