torsdag 11 augusti 2016

Nytto!

I går fick jag för mig att jag skulle städa ur kylen, rensa ordentligt för vad som komma skall. Det är ju skittråkigt men välbehövligt! Märkte att det var ett tag sedan. Ikväll tar jag skafferiet! 

Rensade blåbär gjorde jag med, det är verkligen sjukt gott med blåbär. Det bästa är att det bara verkar vara jag som tycker det hemma så jag får alla för mig själv. Det var en snäll granne som kom över med dem häromkvällen, det tackar vi för :)

Näst sista jobbdagen första veckan efter semestern i dag. Det går ganska segt får jag säga, hoppas det blir lättare :)

Pratade med dessa två igårkväll. 
Det har haft det hur kul som helst under två dagar på Legoland. Milo sa att han skulle krama ihjäl mig i morgon när de kommer till mig ❤️

Har börjat jobba lite på en ny blogg med, en som kommer fokusera på utbildningen, kostrådgivning och hälsa. Vill dock ha lite mer kött på benen innan jag släpper lös den :)

Pusshej!

2 kommentarer:

Susanne sa...

undrar viljen diplomerad/licensierad kostrådgivare utbildning du gått?

Johanna sa...

Hej!
Jag har läst Bergklints distansutbildning diplomerad/licensierad kostrådgivare.
Hälsningar Johanna